REZERVARI:
- Camerele pot avea tarife diferite în funcție de perioadă, tip de cameră si de oferta promotionala la momentul efectuarii rezervarii.
- Pentru a efectua o rezervare va rugam sa trimiteti o solicitare prin e-mail pe adresa sales@ramadavalcea.ro, unde este necesar sa oferiti urmatoarele informatii:perioada pentru care se solicita rezervare, numele persoanei/persoanelor pentru care se solicita rezervarea, tipul camerei, servicii solicitate – cazare, mic dejun. Veti fi contactat prin e-mail pentru confirmarea disponibilitatii, a tariferelor si ofertelor existente.
- Rezervarile se pot achita in avans prin virament bancar sau la receptie – in numerar sau cu cardul.
- Rezervarile devin ferme in urma confirmarii in scris prin e-mail a rezervarilor (pentru rezervarile ce se vor achita direct la receptie) sau la emiterea facturii de avans ce se achita prin virament bancar pana la data scadenta inscrisa pe aceasta.
- Rezervarile pentru care s-a emis factura de avans si nu au fost achitate pana la data scadenta se anuleaza fara o notificare in prealabil.
POLITICA DE ANULARE A REZERVARILOR:
In ceea ce priveste politica de anulare a rezervarilor si returnarea sumelor achitate:
- daca cu 5 zile inainte de data check-in-ului se anuleaza rezervarea, sumele achitate se returneaza integral.
- daca aceasta rezervare este anulata cu 24 ore inainte de check-in, se va retine echivalentul sumei pentru prima noapte de cazare, cu titlu de penalizare, din valoarea totala achitata, restul sumei se returneaza.
- Intre 24 ore si ora check-in sau daca rezervarea este marcata ca neprezentare, sumele achitate sunt nerambursabile.
